tirsdag den 6. marts 2012

Godt begyndt.

Så er der endelig hul igennem, OG jeg har fundet et kabel, som både passer til min computer og stikkontakterne her.. juhuuu!!!

Jeg er så småt ved at komme i gang, men det tager godt nok lidt tid at vænne sig til det hele. Både på arbejdet hvor de på nogen punkter (efter min mening) er helt forkert på den, men det må jeg vel lære at leve med, og andre hvor det ligner det jeg kommer fra, eller noget i den stil. Der udover er der de forskellige ting og mennesker man møder, når man bevæger sig ned af gaden, om det er i den gamle by  
Joseph: en mand som stoppede mig i den gamle by, for at høre om jeg vidste hvordan med staver fænomenalt på engelsk - det kunne jeg så ikke lige finde ud af. Men da han så fandt ud af at jeg var fra DK, skulle jeg lige skrive noget ned for ham, som han kunne skrive til en dansker på facebook. Meget venlig mand, og for en gang skyld ikke en der hev fat i mig for at sælge noget - eller var der en bagtanke?? man ved aldrig.

eller på Yafo (en gade i den nyere del af byen):
hvor der passerede en helt almindelig ung kvinde som jeg ikke lagde videre mærke til, før jeg kiggede i den retning hun var gået og så, at hun havde en pistol i baglommen, hmmm - det giver lige pludselig mening, at der hele tiden er skilte med at man ikke må medbringe våben.

1 kommentar:

  1. Hvad sagde jeg om at passe på sig selv?
    Godt, at du i er ved at finde ud af, hvordan verden er skruet sammen dernede.
    Håber samtidig, at du nyde dit nye liv, dine nye arbejdsopgaver og den oplevelse det er at være i verdens mest spændende by :-)

    SvarSlet